“De support is zeker het grote pluspunt bij dit bedrijf, men antwoordt to-the-point en respecteert de klanten. Hosting on Demand is misschien niet het goedkoopst maar zeker het beste qua prijs/kwaliteitsverhouding!”
“Ben erg tevreden over de samenwerking en raad dit bedrijf zeer zeker aan!”
“Snelle, kundige en klantvriendelijke leverancier die ook nog met je meedenkt! Aan te bevelen.”
“Meer dan tevreden! enorm goede support 24/7 en heel af en toe leuke acties! (wat mij betreft goede PR is)”
“Ik heb niets dan lof voor deze organisatie. Vriendelijk, erg behulpzaam en kundig!”
“Totaal geen klachten als er iets is kan er gewoon contact worden opgenomen met hun. Zijn en blijven altijd vriendelijk aan de telefoon. En dat hoort ook zo natuurlijk.
Zelf ben ik wel eens wat te laat met de factuur te voldoen maar ook daar weten ze raad mee. Eerlijk is eerlijk heb er al meerdere naar hun gestuurd. Gewoon perfect, ik zou zeggen: gewoon door gaan op deze manier. 🙂 “
“Een goed bedrijf levert niet alleen een goed product, maar ook een goede afhandeling van klachten, als er onverhoopt iets mis gaat.
Bij ons ging er iets mis, maar na melding per email werd dit adequaat en met perfecte communicatie opgelost. Klasse.”
“Een hoster die verstand heeft van zaken en niet stopt bij de kleine lettertjes van een contract. Verhuizingen die (door bijvoorbeeld de oude provider) lastig verlopen worden snel en netjes opgepakt en zeer adequaat omgezet. Technische vragen (welke dan ook) worden met kennis en kunde beantwoord.
Geen gezeur, gewoon een correct antwoord en goed telefonisch bereikbaar. Ze bestaan dus toch…. hosters met gezond verstand van zaken die technisch en administratief correct met hun klanten omgaan. Wat een verademing. Opzoek naar een (nieuwe) hoster? Dan is dit een echte aanrader waar je nog echt een klant bent. (en nee, ik heb geen aandelen in deze hoster of wat dan ook)”