Pricon – Contact Center

Pricon – Contact Center

Pricon staat sinds 1992 voor professioneel klantcontact gericht op het optimaal ondersteunen van uw telefonische, email contacten en fulfilment, 7 dagen per week, 24 uur per dag. U mag Pricon beschouwen als een volwaardig verlengstuk van uw eigen organisatie. Als u ons informeert zoals u uw eigen personeel informeert dan zullen wij optreden als uw eigen personeel. Zowel voor MKB als de grootzakelijke markt, profit- zowel als non profit, bieden wij passende oplossingen. Kijkt u voor meer informatie bij onze diensten.

Pricon staat voor efficiƫnt en persoonlijk klantcontact en uitstekende bereikbaarheid, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

Contact Center on Demand

Hosting on Demand heeft een oplossing voor Contact Centers ontwikkeld dat het mogelijk maakt om zonder ISDN-bundels en telefooncentrales uw gehele business te ondersteunen. Met een headset en een Internetbrowser kunt u al uw inbound en outbound calls ontvangen en maken. Vele configuratiemogelijkheden kunnen worden ingesteld per doorschakelnummer. Een ingebouwde predictive dialer zorgt voor efficiƫnte verdeling van calls onder uw agents. Gesprekken kunnen worden opgenomen op basis van verschillende condities. Ook warm of koud doorverbinden behoort tot de standaard mogelijkheden.

De oplossing is schaalbaar, high available en kost u geen investering. Met een prijs-per-gebruiker bent u klaar voor de toekomst en u belt ook nog goedkoper!

0 Comments

Leave A Reply

You must be logged in to post a comment.